Nothing har berättat att de har något nytt i görningen och det är den kommande mobiltelefonen Nothing Phone (4b). Den kommer att lanseras den 7 juli klockan 12.30 svensk tid. Den är en del av den helt nya b-serien och enligt Nothing själva är den en ny ingång till Nothings ekosystem och ska ge en ny generation användare tillgång till Nothing-upplevelsen.
Exakt vad detta innebär får vi se den 7 juli.
Pressmeddelande
