Apple

Teknikveckan frågar: Har du hoppat på iOS 27-betan?

Eller väntar du till hösten?

iOS 27 släpps i höst och i måndags släpptes den andra betan till utvecklare. Samtliga på Teknikveckan har hoppat på betan, precis som varje år, och jag måste säga att detta är den stabilaste betan på många år. BankID fungerar helt utan problem, telefonens batteritid är förvånansvärt bra och allt flyter på utan några konstigheter.

Men om vi ska vara ärliga så är det skralt med nyheter för oss i Europa så det känns inte speciellt nytt. Så dagens fråga till er är om ni har installerat betan på er iPhone eller om ni väntar på den första publika betan, eller kanske väntar hela vägen till hösten?

Kommentera nedan!

Läs mer

Populärt i bubblan idag

Inga inlägg!