Nu är våren äntligen här och med det innebär det för många att köpa jord, plantera och odla. Det är alltid lite extra härligt att stå och slunga lite pizza i pizzaugnen mitt i sommaren och sedan gå bort till sin gigantiska odling av basilika och smacka på ett par nyplockade blad. Undertecknad älskar att odla och hemma i lägenheten brukar balkongen vara full av persilja, basilika och någon enstaka grönsak. Samma sak på sommarstället där mynta, tomater, chili och mycket annat får frodas.
Så dagens fråga till er är om ni odlar något hemma och i så fall vad? Kommentera nedan!
